måndag 11 april 2011

Bilder från helgen

Då var det måndag igen. Jag skulle egentligen åkt ner till Malmö idag för handledarmöte men det sköts fram till imorgon. Det gör inte så mycket för då får jag en extra dag på mig att fila på min text. Jag är ganska så nervös inför handledarmötena men jag är nöjd med min egen insats hittills. Med tanke på att jag aldrig skrivit en uppsats själv tidigare så får jag faktiskt vara nöjd.

Min syster ringde nyss och meddelade att hon gjort ett nytt dagsboksinlägg på kennelns hemsida med bilder från helgen. Jag är verkligen tokstolt över min prins! Helt fantastiskt! Jag läste på lite igår om bedömningar och så vidare och jag har nog inte fattat hur bra det gick i lördags, faktiskt. Det finns fyra (ibland fem) nivåer som katterna kan bli bedömda i. Alla utställningens medverkande katter bedöms klassbedömning (nivå 1) och de flesta går inte längre än såhär. Att Guiness gick till nivå 4 (utställnings bästa katter) är helt otroligt. Vill du läsa mer om hur en kattutställning går till så finns det en bra sida här.

Åter till c-uppsats. Yey!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar