onsdag 11 maj 2011

Underkastelsen

Igår hade både jag och sambon en mycket produktiv förmiddag. Vi började med att måla sovrummet för att sedan ta itu med lite bröllopsplanering. Sambon ringde lite samtal och jag satt bredvid och försökte förstå vad han sa :) Sen fixade sambon ny försäkring på bilen. Trygg Hansas verkar bättre än Swedbanks försäkring nämligen... Jag mailade min fackförening och bad om feedback på mitt CV och slutligen mailade jag en version av min hyfsat färdiga c-uppsats till handledaren. Det ska bli spännande att få höra vad han tycker!

I förrgår tittade jag och sambon förresten på Underkastelsen, en dokumentär av Stefan Jarl. Helt makalöst oroväckande och deprimerande men se den ändå! Den är en ögonöppnare, minst sagt! Älskar, älskar, älskar SVT Play!

Dagen bjuder på en massa grejer. Först ska vi till Väla och Ikea en snabbis och sen ska vi till Ida och hämta en säckakärra. Jag och Guiness ska ju på utställning på lördag och allt blir så mycket lättare om jag kan ta katt, utställningsgrejer, kattgrejer m.m på en vagn istället för att asa allt för hand. Man får inte vara dum! Efter Ida ska vi fika hos Mia och Elton. Pappa Dahlbom måste tyvärr jobba över så honom får vi se till att träffa en annan dag. Sen ikväll när vi kommer hem så ska vi stryka ett lager färg till i sovrummet, sen är det klart! Skönt!!

Ha en bra dag.

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar