söndag 22 maj 2011

Ren och klar luft

Jag älskar när det regnar, så som det har gjort ikväll, av två anledningar. För det första är det så skönt att sitta inomhus och mysa upp sig i soffan och samtidigt titta ut. För det andra är det riktigt skönt att ta sig en promenad efter att regnet slutat för aldrig är luften så ren och klar som den är efter ett rejält regnväder. Ännu bättre är det när det har åskat. Ljuvligt! Jag gick en kort promenad för mig själv i det tysta nu ikväll och naturen är riktigt vacker så här års.



Imorgon är det måndag och jag ska maila in uppsatsen. Skönt ska det bli! Jag lekte med tanken på att skicka in den redan idag men jag vill gå igenom den en gång till. Man brukar alltid hitta sista-minuten-stavfel och märkliga meningsuppbyggnader.

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar