lördag 3 mars 2012

Vårpromenad

Denna helgen är jag gräsänka eftersom sambon jobbar dubbla pass både idag och imorgon. Jag har precis kommit hem från en riktigt skön promenad tillsammans med min kamera och mina tankar. Här följer lite bilder som jag tryckte under mitt strövtåg genom Helsingborg.

Knoppar på träden!






Ett av de mysigaste vattenhålen i stan. Klart värt ett besök!

Jag blev kaffesugen och sällskapssjuk så jag köpte bullar och begav mig till jobb.

Stadsparken. Läskig på kvällen men desto mysigare i dagsljus.

Nu sitter jag i soffan och vilar mig lite. Min ursprungliga plan var att bege mig till Röda Kvarn för att se på Wuthering Heights alternativt Yo, Tambien men jag orkar inte riktigt... Sen tänkte jag att jag skulle se The Iron Lady på SF men det orkade jag inte riktigt heller så kvällen kommer att tillbringas i soffan med Svinalängorna på DVD, spagetti och qournfärssås och lättsaltade svenska lantchips. Det är minsann inte illa det heller.

Ha en skön dag i solen!

Leona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar