torsdag 8 mars 2012

Bara happy

Nu är jag och sambon hemkomna från Väla. Det blev mycket riktigt ett färgglatt plagg men inte den orangea tunikan som jag publicerade i det förrförra inlägget. Istället blev det en annan tunika som ni kan se ett smakprov av nedan. Jag har kommit på att det är mycket roligare att klä mig i glada muntra färger istället för i svart som jag bar mycket förut. Det gör heller inget om det skär sig lite grann. It's all good. En överraskande sak som jag kom hem med är ett par jeans. Jag har aldrig jeans på mig privat annars men nu kände jag att snart börjar en ny anställning där det inte ingår uniform (jag har nästan bara haft jobb som inkluderar uniform) och då kan det kanske vara bra att äga ialla fall ett par jeans att ha då och då på jobbet. De var på rea och 200 spänn för ett par tyckte jag var helt ok.


En sista sak innan jag avslutar detta inlägg. Jag och sambon har mest troligt hittat ringar till bröllopet! Äntligen!! De är mycket fina och diskreta, helt i vår smyckesstil. Vi ska överväga lite till men det blir mest troligt dem.

Leona

1 kommentar:

  1. Men! Du kan ju inte publicera ett litet smakprov på det där underbara plagget / mönstret! Det ser ut precis som något jag vill ha! :-D

    SvaraRadera